Sunday, March 13, 2011

Pre-SPM result

Help me !

Hy heart is beating so fast i'm scared it might explode.

Ya Allah

Ak berpasrah kepada mu

kerana ak sudah mencuba yang terbaik

sudah ku cuba untuk memotivasikan setiap daripada organisasi visionaries ku

dan jika ku ikhlas dalam perjuangan ku

engkau berkatilah dan anugerahkanlah kami dengan sebaik-baik balasan

kerana tidak ada tempat lain yang kami bergantung melaikan kepadamu

dan engkaulah maha pemilik setiap yang wujud dan tidak ada tempat lain yang kami kembali melainkan kepada mu

sesungguhnya engkau sahajalah yang maha mengetahui betapa berusahanya aku pada tahun lepas

betapa engkau uji aku dengan 2 ujian yang paling menyedihkan dalam hidup aku ketika itu

Ya Allah

Aku sudah bertawakkal

jika aku tidak dapat straight A+ pun

ak redha

kerana aku tahu

rezeki ku belum sampai

dan jika aku mendapat straight A +

akan ku sujud kepada mu wahai pemilik sekalian alam

amin ya rabbal alamin

:)

No comments:

Post a Comment